Op 25 november vindt de Algemene Ledenvergadering (ALV) van GroenLinks Amsterdam Oost plaats. Hier wordt de kieslijst voor de stadsdeelcommissie vastgelegd, en er worden nieuwe bestuursleden gekozen. Daarnaast sluiten we het afgelopen GroenLinksjaar af, en trappen we de campagne voor de Gemeenteraadsverkiezingen af. Door de nieuwe Covid-19-maatregelen zal de ALV online plaatsvinden. Uiteraard is er ruimte voor vragen en om bij te praten.

Een leuke en bijzondere avond dus. We hopen jullie op de online ALV te zien!

Wat gebeurt er precies op de ALV?
De kandidatencommissie heeft in de afgelopen tijd gewerkt aan een voordracht voor onze kieslijst van de stadsdeelcommissieverkiezing. De commissie presenteert zeven kandidaten en drie lijstduwers:

1. Merel Talbi
2. Mustapha Nahari
3. Imelda Tjon-Fo
4. Dennis van Velzen
5. Tamara Breugelmans
6. Eelco Jacobs
7. Michel Soomers
8. Daphne Meijer
9. Maria Mos
10. Rick Vermin

Tijdens de ALV wordt de lijst vastgesteld. Lees hier meer over de voordracht. Als lid ben je van harte welkom om je stem te laten horen (voorwaarde is dat je minimaal drie maanden lid bent).

Daarnaast heeft de kandidatencommissie een voordracht voor een nieuw algemeen bestuurslid en een nieuwe secretaris gedaan. Ook hierover zal op de ALV worden gestemd. Lees hier meer over de toelichting van de Sollicitatiecommissie. De commissie presenteert twee kandidaten:

1. Carmen Sauren
2. Marjolein van Doorn

- Welkom

- Uitleg stemprocedures

- Verantwoording kandidatencommissie stadsdeelcommissielijst

- Voorstellen kandidaten

- Verantwoording kandidatencommissie bestuursverkiezing

- Voorstellen kandidaten

- Afsluiting door Rutger Groot Wassink

- Rondvraag en einde

Waar & wanneer?
De ALV vindt digitaal plaats op 25 november (inloop 19.45 uur, start 20.00 uur). Om er voor te zorgen dat iedereen op tijd een link krijgt, is het aanmelden noodzakelijk!

Heb je vragen? Stuur dan even een mailtje naar groenlinksoost@gmail.com!